8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما 8pic.ir     مكانی برای آپلود رایگان فایل های شما
سوالات عمومی آزمون استخدامی ها
سوالات ،عمومی ،آزمون، استخدامی ،

۱- داوطلبان پس از ورود به سایت آزمون، ابتدا باید اقدام به خرید کارت ثبت نام از طریق سـامانه مربـوط نماینـدو پس از خرید کارت، با توجه به شمارهی سریال ۱۴ رقمی کهدر اختیارشان قرار میگیرد، اقدام بـه ثبـت نـام نمایند.
۲- از تایپ لاتین اطلاعات خودداری نمایید.
۳- هنگام درج اطلاعات، کلید (Caps Lock) صفحه کلید خاموش باشد.
۴- از زدن کلید (Enter) درهنگام درج اطلاعات خودداری نموده و برای جـدا کـردن کلمـات از یکـدیگر، از کلیـد فاصله(Space) استفاده نمایید.
۵- تکمیل اطلاعات کلیه فیلدها الزامی است.
۶- کد ملی خود را به صورت کامل (با درج صفر) و بدون خط تیره وارد نمایید.
۷- برای الصاق عکس، از فایل اسکن شده عکس پرسنلی ۳×۴ (تمام رخ، زمینه روشن و جدید )، با فرمـت JPG و با حجم حداکثر۴۰ کیلوبایت استفاده نمایید.
۸- در انتهای فرم ثبت نام، فیلد مربوط به شماره بازیابی که از نـوع عـددی و ۵ رقمـی مـی باشـد را بـه دلخـواه تکمیل و آن را یادداشت نمایید. در صورت فراموش کردن شماره رهگیری ثبت نام، با استفاده از این شـماره بـه همراه کد ملی و شماره شناسنامه می توانید شماره رهگیری خود را بازیابی نمایید لذا تا پایـان مراحـل آزمـون از این شماره کاملاً مراقبت نمایید.
۹- پس از تکمیل نمودن اطلاعات، شماره رهگیری ارائه شده را یادداشت نماییـد. ضـمناً امکـان چـاپ اطلاعـات وجود دارد.
ز) توزیع کارت ورود به جلسه و زمان برگزاری آزمون:
۱- ارائـه کـارت ورود بــه جلسـه آزمــون بـه صــورت اینترنتــی و از طریـق ســایت www.azmoon-niroo.ir در تاریخ های  ۹۴/۲/۲۹ و ۹۴/۲/۲۸ انجام خواهد پذیرفت/
۲- آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۹۴/۲/۳۱ برگزار خواهد شد، ساعت و آدرس حـوزه آزمـون بـر روی کـارت ورود به جلسه آزمون درج خواهد گردید.
نکته: از آنجا که ممکن است در برخی از مناطق آزمون در دو نوبت صـبح و بعـدازظهر برگـزار گـردد لـذا لازم اسـت داوطلبان پیش بینی لازم در این خصوص را داشته باشند.
۳– ارائه کارت ورود به جلسه آزمون (چاپ شده بر روی کاغذ) هنگام ورود به حوزه الزامـی اسـت. بدیهی است در غیر اینصورت از ورود داوطلب به حوزه آزمون جلوگیری بعمل خواهد آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط رحیمیان